прва/ претходна страна/ 1 2 3 4 5  ... /следећа страна /последња 
22 март 2021

ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА РОДИТЕЉЕ БУДУЋИХ ПРВАКА

Информација за родитеље у вези са еЗаказивањем термина за упис и тестирање  детета у ОШ

И ове године родитељи / други законски заступници који су грађани Републике Србије могу електронским путем да закажу на Порталу еУправа термин за упис и тестирање детета у основну школу покретањем услуге еЗаказивање термина за упис и тестирање детета у ОШ.
Потребно је да:
-       Будете регистрован корисник, односно имате креиран налог на државном порталу за електронску идентификацију eID.gov.rs
-       Покренете услугу на Порталу еУправа (Услуге → Образовање → еЗаказивање термина у ОШ)
-       Закажете термин у школи којој Ваше дете територијално припада
Приликом уписа није потребно да прилажете документа, јер ће их школа прибавити по службеној дужности, и то:
-       Извод из матичне књиге рођених
-       Уверење о пребивалишту
-       Уверење о похађању припремног предшколског програма
-       Потврду о обављеном лекарском прегледу – лекарско уверење*
* Изузетак је само лекарско уверење уколико сте преглед обавили код приватног лекара.
Напомена 1: Термин можете да откажете 24 часа раније. Уколико не откажете термин и не дођете у заказаном термину у школу, систем Вам неће дозволити да наредних 14 дана резервишете нови термин за упис и тестирање детета у основну школу електронским путем. У том случају, родитељи ће морати директно да се обрате школи и закажу нови термин.
Напомена 2: Уколико имате додатна питања и недоумице у вези са заказивањем термина, обратите се контакт центру на 011/73-505-57. Телефонска подршка доступна је од 22. марта 2021. године и током трајања уписа у основне школе сваког радног дана од 7.30 до 15.30 часова.

 

У први разред школске 2021/22. године полазе деца рођена од 1.марта 2014. до 28. фебруара 2015.године, а постоји могућност уписа и деце која до 31.августа напуне 6 година (ову децу ће тестирати психолог школе посебним тестовима), као и деце која ће тада имати више од 7 година и 6 месеци и која због болести или других оправданих разлога нису била уписана у школу. Школа је дужна да упише дете које има пребивалиште на њеном подручју ако просторни капацитети школе то дозвољавају.

         Родитељима деце која су стасала за упис у први разред основне школе за школску 2021/2022.годину, биће доступна услуга еЗаказивање термина за упис и тестирање детета у ОШ. Апликација ће бити доступна од 22.3. до 28.5. 2021. Уколико имате проблема са заказивањем термина , можете телефоном позвати овлашћено лице у школи за помоћ и подршку.

Упис ученика у први разред ОШ у складу са заказаним терминима обавља се у периоду од 1. априла до 31. маја 2021. Истог дана ће педагог или психолог извршити тестирање ученика.

Приликом уписа детета родитељ не подноси ни један документ у папирном облику - подаци из матичних књига, евиденције пребивалишта и из здравствено информационог система се прибављају по службеној дужности, електронским путем. Изузетно, ако је лекарски преглед обављен код приватног лекара , биће потребно да га родитељи донесу у школу.

 


14 јануар 2021

ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ НА ПОЧЕТКУ ДРУГОГ ПОЛУГОДИШТА ШКОЛСКЕ 2020/21.

ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ НА ПОЧЕТКУ ДРУГОГ ПОЛУГОДИШТА ШКОЛСКЕ 2020/21.

Поштовани родитељи и ученици,

Обавештавамо вас да настава у другом полугодишту почиње у понедељак 18.01.2021. Настављамо са радом  према оперативном плану реализације наставе који је важио од почетка школске године. То значи да се настава за ученике од 1. до 4. разреда одвија у школи, свакога дана. Ученици су подељени у две групе. За ученике од 5. до 8. разреда настава се одвија у школи сваког другог дана. Ученици су подељени у две групе.

У понедељак 18.01.2021. настава  за смену „ Б“ почиње пре подне ( 07:45 ) 1. група , а за смену „А“ почиње  после подне ( 13:00 за ученике млађих разреда и 13:30 за ученике стријих разреда ) 1. група. Часови трају по 30 минута.

 Ученици имају право похађања наставе потпуно он лајн. Потребно је да се писмено ( мејлом ) уз образложење обрате директору школе, а разредног стрешину – учитеља обавесте о својој одлуци. Ученици су у обавези да прате садржај он лајн наставе и на време извршавају своје обавезе.  Оцењивање ученика који наставу прате од куће се одвија у школи у договору са предметним наставником.

У школи је обавезно придржавање свих епидемиолошких мера. Маске су обавезне.

Ученици који имају било какве симптоме Ковида 19 или су били у контакту са оболелим особама,  не долазе у школу и о томе обавештавају разредног старешину.

Свима желимо добро здравље и успешан почетак другог полугодишта !

Управа школе   

01 децембар 2020

ONLINE НАСТАВА

Драги ученици,
Поново се налазимо у ситуацији да се настава одвија на даљину. У ту сврху
виртуелна школа је постављена на платформи G Suite for Education. То је
заштићен виртуелни простор у коме се могу наћи само ученици и запослени
наше школе. Како бисмо одржали и сачували безбедност и квалитет
образовно–васпитног процеса, веома је важно да поштујемо одређена
правила понашања. У виртуелној учионици правила понашања су иста као и
у правој учионици. Подсетићемо вас на њих и допунити неким правилима
која су специфична за дигитално окружење.
Правила понашања у виртуелном окружењу
1. Пре него што уђете у своје учионице потребно је да искључите
потенцијалне ометаче (нпр. телевизор) као и своје мобилне телефоне (осим
уколико их не користите за праћење наставе).
2. Када приступите виртуелној учионици, потребно је да прво искључите
своје микрофоне.
3. Пре него што почнете да говорите потребно је да затражите реч од
наставника.
4. Микрофон ћете укључити када нешто желите да питате, уколико вам
нешто није јасно или када вам наставник каже, како бисте продискутовали о
градиву или због провере знања.
5. Чет служи искључиво за комуникацију између наставника и ученика.
Забрањени су коментари на чету који нису у вези са градивом као и
непримерени коментари или садржаји.
6. У виртуелној учионици понашајте се као и у школи што подразумева
пристојно понашање, међусобно поштовање и уважавање, прихватање
различитости, лепо изражавање према свим учесницима у наставном
процесу.
7. Забрањено је фотографисање, снимање, објављивање или дељење било ког
садржаја насталог током наставе на даљину.
8. Забрањена је непримерена онлајн комуникација са било којим учесником у
процесу и објављивање непримерених садржаја.
9. Забрањено је свако дељење корисничког имена и лозинке ученика са
трећим лицем.
10. Сви морају поштовати ауторска права и не смеју туђе радове приказивати
као своје.
11. У евиденцији присуства ученика биће евидентирани сви ученици који
нису присуствовали часу путем наставе на даљину.
Свако непоштовање правила повлачи одговорност ученика и предузимање
мера у складу са Правилником и Законом.
Желимо вам добро здравље и успешан рад током наставе на даљину!
Управа школe

01 децембар 2020

УПУТСТВО ЗА ПРИЈАВЉИВАЊЕ

УПУТСТВО ЗА ПРИЈАВЉИВАЊЕ НА GOOGLE УЧИОНИЦУ МОЖЕТЕ ПРЕУЗЕТИ НА uputstvo za prijavljivanje na cas.pdf

30 новембар 2020

ОБАВЕШТЕЊЕ

Организација образовно васпитног рада у периоду од 30.11.2020. до 18.12.2020.

На основу Уредбе Владе Републике Србије, у којој су прописане нове мере за организацију рада основних школа, обавештавамо Вас да ће се од понедељка, 30.11.2020. године до 18.12.2020. године , за ученике од петог до осмог разреда, организовати настава на даљину путем изабране платформе Google G Suite for Edukation. Настава ће се организовати увек пре подне са почетком у 9:00 и часови ће бити у трајању од 45 минута.

  

1.         ЧАС  9:00 – 9:45

2.         ЧАС  9:50 - 10:35

ПАУЗА 15 МИНУТА

3.         ЧАС  10:50 – 11:35

4.         ЧАС  11:40 -  12:25

ПАУЗА 15 МИНУТА

5.         ЧАС  12:40 -13:25

6.         ЧАС  13:30 – 14:15

7.         ЧАС  14:20  - 15:05

- Он лајн часови ће се одржавати у реалном времену у складу са постојећим распоредом часова .

-Сваки наставник ће у Гугл учионици дати прецизније упутство за свој предмет.

- Евидентира се присуство ученика на часовима (тако што ће ученици послати поруку да су се укључили у учионицу, урадити неки краћи задатак и послати за време трајања часа и сл.)

- Оцене које су ученици добили у току непосредног рада ,од почетка ове школске године, и подаци о напредовању ученика и оцене које ће ученицима бити дате у периоду до завршетка првог полугодишта омогућиће извођење закључне оцене. Уколико је ученик незадовољан предлогом закључне оцене моћи ће да у школи приступи усменој провери постигнућа.

- Наставници ће слати материјале само оним данима када ученици по распореду имају тај предмет.

- Ученици који немају техничких могућности да прате наставу преко изабране платформе могу да  у договору са наставницима и одељењским старешинама изнађу други модел ( штампани материјал, ТВ лекције, Вибер...)

- Ученици су у обавези да поштују и примене мере ради очувања безбедности и поштовања законских одредби када су у он лајн окружењу, правилима комуникације и заштитом подака о личности. Свака злоупотреба и непоштовање правила, биће санкционисана.

- Прво полугодиште ове школске године завршава се 18. децембра 2020. године. Зимски распуст траје од 21. децембра 2020. године до 15. јануара 2021. године. Друго полугодиште почиње 18. јануара 2021. године.

-  Родитељи су и даље у обавези да редовно обавештавају одељењске старешине о разлозима изостајања ученика са наставе. Такође због обавезе школе да настави са праћењем епидемиолошке ситуације , потребно је да родитељи известе одељењске старешине уколико је ученик COVID позитиван.

Ученицима и њиховим породицама желимо добро здравље. Чувајте се !

Управа школе

прва/ претходна страна/ 1 2 3 4 5  ... /следећа страна /последња 
Администрација      Законом заштићено. Сва права задржава   Ti Computers Solutions